اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خبر داد

افتتاح نمایشگاه دست‌آفرین در حمایت از افراد آسیب دیده

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت:‌ نمایشگاه دست‌آفرین در راستای حمایت از افراد آسیب دیده و توانمند کردن این افراد از فردا در برج میلاد با 310 غرفه برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه دست‌آفرین در حمایت از افراد آسیب دیده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدنجم‌الدین محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه دست‌آفرین اظهار داشت: با همت معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان این نمایشگاه شکل گرفته است و هدف از آن فروش محصولات کارآفرین است که در گذشته آسیب دیده‌اند.

وی بیان داشت:‌ کالاهایی که در این نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسند باصرفه و باکیفیت هستند که مردم می‌توانند خریداری کنند و این کالاها از توزیع به مصرف است و در جهت توانمندسازی افراد با نیازمندی‌‌های خاص و بهبود یافتگان ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی  گفت:‌افتتاح این نمایشگاه از نهم تا شانزدهم اسفند ماه در سایت نمایشگاهی برج میلاد است و امیدواریم با برپایی این غرفه‌ها رضایتمندی مراجعه کنندگان را جلب کنیم و یک تجربه خوب در توانمندسازی و دیگر موارد مربوط به بهبودیافتگان است.

محمدی افزود:‌در آینده نیز فروشگاه دائمی دست‌آفرین در حوزه اشتغال ایجاد خواهد شد دیگر دستگاه‌های ذیربط نیز در آن نقش خواهند داشت و حوزه مدیریت شهری یک پل ارتباطی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در این فروشگاه‌ها هستند.

وی افزود:‌امیدواریم بتوانیم فروشگاه‌های دست آفرین را در مناطق ۲۲ گانه تهران اجرایی کنیم و به زودی این فروشگاه‌ها در نمایشگاه شهروند برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی  افزود: در حوزه توانمندسازی افراد آسیب دیده به کسب وکارهای کوچک و خانگی توجه کرده و کمیته‌ کیفیت و قیمت‌گذاری تشکیل شده است که تولیدات و محصولات را کارشناسی می‌کند و سپس در نمایشگاه‌ها توزیع خواهد شد.

محمدی بیان داشت:‌کالاهای ارائه شده در فروشگاه‌های دست‌آفرین ۱۰ تا ۳۵ درصد تخفیف دارد و این کالاها در حوزه پوشاک، صنایع دستی،‌ مواد غذایی فاسد نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد:‌نمایشگاه‌های موقت دست‌آفرین در سه ایستگاه مترو آزادی، مترو شهید بهشتی و میدان تجریش برگزار می‌شود و در سه بخش نیز نمایشگاه دائمی ما در مناطق ۱۴، ۲۲ و در ساختمان شماره ۲ سازمان مشارکت‌های اجتماعی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تاکید کرد: اولویت ما در دست‌آفرین افراد در معرض آسیب و آسیب دیده هستند و از مجتمع‌های بهاران در این مجموعه استفاده کرده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد:‌این نمایشگاه‌ها با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و خیریه‌ها ایجاد شده و از ظرفیت آنها نیز استفاده کرده‌ایم.

وی گفت: ۱۲۳۰ نفر برای برپایی برای حضور در این نمایشگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۸۳ نفر تائید شدند و این افراد در ۳۱۰ غرفه در برج میلاد خدمات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: غرفه‌هایی نیز در نظر گرفته‌ایم که آموزش‌های لازم را ارائه دهند و امیدواریم بتوان در این نمایشگاه‌ها با آموزش‌هایی که داده می‌شود تولیدکنندگانی داشته باشیم.

محمدی گفت:‌غرفه‌های دست‌آفرین به صورت رایگان در راستای توانمندسازی افراد آسیب دیده در اختیارشان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول